Áruszállítás |
Az INP Trade Kft. áru kiszállítás szolgáltatással teszi kényelmesebbé partnerei számára a vásárlást.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei:
A szolgáltatást szerződött partnereink vehetik igénybe.
A 13 óráig leadott és visszaigazolt rendelést a mindenkori raktárkészlet erejéig 48 órán belül kiszállíttatjuk.
Megrendelés feladható telefonon, faxon, e-mailen és Interneten keresztül.
A megrendelésben szerepeljen, hogy csomagküldeményként kéri az áru kiszállítását!
A megrendelések számlázása, fizetése:
Díjszabás:
100.000,- Ft nettó rendelési érték felett:
- és az összsúly nem éri el a 100kg-ot, a szállítás ingyenes
- 100kg felett, 30Ft/kg felár a 100kg feletti részre
100.000,- Ft nettó rendelési érték alatt:
- |
0-5kg-ig |
1.500Ft |
- |
5,1-10kg-ig |
1.800 Ft |
- |
10,1-20kg-ig |
2.800 Ft |
- |
20,1-30kg-ig |
3.100 Ft |
- |
30,1-40kg-ig |
3.600 Ft |
- |
40,1-50kg-ig |
4.900 Ft |
- |
50,1-100kg-ig |
6.150 Ft |
Az utánvét díja 450 Ft.
Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Sérülések felelősségvállalása:
Az áru sértetlenségéről az átvételkor kell meggyőződni. Minden csomagot emblémás ragasztó szalaggal rögzítünk. Az ragasztó sérülése esetén ellenőrizze a csomag tartalmát! Áruátvétel után, hiány és sérülési panaszokat nem tudunk kivizsgálni.
Amennyiben az áru sérült, a doboz felbontott vagy hiányos:
A garanciális termékek csomagban történő fogadásának feltételei:
- a szállítási-, illetve postaköltségek a partnereinket terhelik (utánvétes csomagot nem veszünk át)
- a szállítás közben bekövetkezett terméksérülésekért a viszonteladó vállal kockázatot
- a csomagnak lezártnak, tartalmának a szállítási sérülések elkerülése érdekében, biztonságosan kibéleltnek kell lennie
- a csomagnak tartalmaznia kell a csomag tartalmának felsorolását, a termékek garancialeveleinek másolatát és a hiba leírását
Amennyiben a csomag tartalma hiányos vagy sérült, arról az átvételkor jegyzőkönyv készül. A garancia intézése csak a sérülés elismerése, a felelős tisztázása, illetve a hiányzó bizonylatok pótlása után kezdődik meg. Addig, bár a csomagot tároljuk, az nem minősül átvettnek.
A garancia lejárati idejének figyelembevétele a csomag átvételének időpontjában és nem a feladás időpontjában érvényes.
A garanciában cserélt vagy javított termékeket, a következő rendeléskor csomagban elküldjük, vagy személyes megkereséskor adjuk át. A garanciális termék pénzbeli visszatérítését, a rendelés számláján kompenzáljuk.